iOS11 Design Patterns (3 dniowe)

O szkoleniu

TRZYDNIOWE szkolenie stacjonarne z projektowania aplikacji na system iOS11, prowadzone przez ekspertów programowania urządzeń mobilnych: mgr Damiana Kurpiewskiego.

NAUCZYMY CIĘ zasad korzystania z wzorców projektowych podczas projektowania aplikacji iOS

OTRZYMASZ CERTYFIKAT ukończenia szkolenia
iOS DESIGN PATTERNS.

Najbliższe terminy

22-24 września 2017. Warszawa.
9/10 wolnych miejsc
Kup bilet na evenea.pl


Dla kogo jest to szkolenie?

Zakładamy, że znasz już:

  • podstawy Swift 4 (lub 3).
  • podstawy pracy z Xcode
  • podstawy programowania aplikacji na iOS (tworzenie projektu, rodzaje projektów, cykl życia aplikacji)
  • podstawy projektowania interfejsów użytkownika w IB.

Tą wiedzę możesz zdobyć na szkoleniu Swift Developer: od zera do Apple Codera (3 dniowe).


Oto zagadnienia, których się nauczysz:

Wykorzystywanie znanych wzorców projektowych w programowaniu iOS (kreacyjnych, strukturalnych, behavioralnych)

  • MVC
  • Singleton
  • Facade
  • Decorator
  • Delegation
  • Adapter
  • Observer
  • KeyValue Observer
  • Memento
  • Serialization
  • Invocation
  • Abstract Factory
  • Responder Chain

W ramach uczestnictwa w szkoleniu zapewniamy Państwu:

  • organizację szkolenia oraz zapewnienie profesjonalnego trenera
  • materiały dydaktyczne w tym skrypt / prezentację odpowiedni do określonego poziomu
  • catering podczas przerw (kawa, herbata, ciastka)
  • certyfikat ukończenia szkolenia (pod patronatem Uniwersytetu Mikołaja Kopernika)
  • bezpłatne konsultacje z Wykładowcą 2 tygodnie od ukończenia szkolenia

Trener

mgr Damian Kurpiewski

Programista iOS, Javascript, Ruby i od pewnego czasu także Python. Współzałożyciel startupu InsBird oraz pracownik IPI PAN

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje stworzenie kompletnej aplikacji będącej odtwarzaczem muzyki. Aplikacja będzie korzystała z szeregu popularnych i wykorzystywanych szeroko podczas programowania iOS wzorców projektowych. Nie zostaną pominięte również aspekty integracji aplikacji z systemem iOS

Dzień Pierwszy

08:30 - 15:30 - Projekt szekieletu aplikacji

  • Interfejs użytkownika (UI Kit)
  • Wzorce projektowe
    • MVC
    • Singleton
    • Facade
    • Decorator
    • Delegation

15:30 - 16:00 - Panel dyskusyjny

Dzień drugi

08:30 - 15:30 - Poszerzanie możliwości aplikacji

  • Wzorce projektowe
    • Adapter
    • Observer
    • KeyValue Observer
    • Memento
    • Serialization
    • Invocation
    • Abstract Factory
    • Responder Chain

15:30 - 16:00 - Panel dyskusyjny

Dzień trzeci

8:30 - 15:30 - Integracja z systemem operacyjnym

  • Integracja z Apple MusicI
  • ntegracja z systemem ustawień iOS
  • Praca z siecią i narzędzia pracy asynchronicznej
  • Praca w tle
  • Wzorce projektowe
    • Abstract Factory
    • Responder Chain
  • 15:30 - 16:00 - Panel dyskusyjny